středa 18. června 2008

Zámořské skřípání . . .

Ze skupiny A mistrovství světa pravděpodobně nepostoupí jeden ze zámořských týmů. Blíže k vyřazení mají javorové listy. K této blamáži je nasměrovala těsná porážka s výběrem USA. Vyzpovídali jsme asistenta hlavního trenéra USA Bena Jonese.

Je asi těžké vést národní tým, když jste klub svého šéfa porazil ve finále play off : "Přesně tak. Je to interní věc, ale současně velká chyba. Tomgame mě k prvnímu utkání vůbec nepřizval ke konzultacím, ani na střídačku." Vy osobně se ale považujete za úspěšného trenéra ... (skočí do řeči) : ...Podívejte se na mé výsledky. A nemusíme chodit daleko. Ve druhém utkání jsem vedl tým já, Tomgame byl s vysílačkou v hledišti a mužstvo zvládlo těžké utkání, de facto o postup, s Kanadou." Hlavní kouč tvrdil, že hráči byli unaveni po play off. : "Ale to proti Kanadě také. Se Švédskem tam chybělo nadšení, chuť něco s výsledkem udělat. Vštěpuji hráčům celou sezonu svůj styl, a jak vidno, funguje to". Ale na MS není mnoho hráčů z přípravy. "Pravda, moc tenhle tým neznám, ale kostra týmu je stejná a strhne s sebou zbytek." Které hráče považujete za opory ? "Je brzy hodnotit výkony, teď je pro mě hvězdou Russel Xander, protože rozhodl zápas s Kanadou." Čeká vás Švýcarsko a tedy možné body do semifinálové skupiny. "Chci dát tenhle tým dohromady a vyhrát třetí zápas, protože jinak mě Tomgame pošle domů ... máme nůž na krku." Tak tedy hodně štěstí. "Děkuji."

Žádné komentáře: