pátek 9. července 2010

Kandidát č.4 - MR.Shearer (S.W.A.T)



Štvrtým kandidátom, ktorý sa Vám predstaví bude manažér MR.Shearer z tímu S.W.A.T (ID 100913).

Volebný príhovor:

Ahoj všem fiňákům, jelikož už jsem působil na H4, tak nějaký ten pátek tady už hraju a znám se s mnohýma z Vás, proto asi není nutné se příliš představovat :-))

Co mohu nabídnout :

1. Určitě nejdůležitější věc a tou je zkušenost s reprezentací, na H4 jsem byl asistentem repre U21.

2. Mojí aktivitu na diskusi. Informace, sestavy, taktiky a mnoho dalšího by bylo zveřejněno a zdůvodněno. Také důležitou věcí jsou Vaše komentáře, připomínky a informace, které mohou velice pomoct.

3. Mojí aktivitu na HB, jsem tu téměř každý den, několik hodin deně viz Top 100 onlajnistů. Proto není časový problém s hledáním hráčů, přípravou hráčů, taktiky a konzultace s Vámi.

4. Touhu po vítězství, nemam rád prohry a druhé místo pro mě neexistuje, proto dělám vše na 100% a tak by to bylo i u reprezentace.

Jak jsem již psal, s reprezentací mam zkušenosti a rád bych se k ní vrátil a udělal vše proto, aby jsme ukázali ostatním národům kdo je tady pánem!!

Všem přeju hodně úspěchů v budoucí sezoně a at se Vám daří, mějte se.

S pozdravem MR.Shearer a tým S.W.A.T

Žádné komentáře: