čtvrtek 16. října 2008

Slovenský baron Prášil vrací úder



Zatímco poslední články jsem psal v jistém pobavení, protože jsem se snažil poslední události a mě udělený ban brát s nadhledem, po Gigově poslední reakci už nemám slov.

Gigův příspěvek do vlákna Suomi Blog na hokejce:

"K tomuto se vyjadrim, jestli to bude potreba, az po prodiskutovani s headmanazerem....

Za vsim, co jsem prohlasil si stojim, jeste bych manazera Kooivu poprosil aby doplnil spolecne s manazerem Hlavní vopičák i koeficienty z minule sezony, pro uplnost. Me by to treba zajimalo a ten Koeficient zakladu by mohli dat treba K=300. :-)
To, ze s koeficienty bylo manipulovano dolozim vedeni Hokejky.

A jedna anketni otazka pro pritomne manazery:
Jestlipak vite, kdo udelil v novodobe historii Hokejky nejvice BANu? :-D"

Gigo nejenže otevřeně lže a neumí to přiznat, nyní začíná být paranoidní. Krátce k obsahu jeho reakce. Koeficienty z minulé sezony nehrají vůbec žádnou roli, a vlastně ani nevím co si tím chce Gigo dokázat, koeficienty se od loňska v žádném turnaji neměnily (u mých turnajů vůbec, u jiných zřejmě taky ne), jediný kdo možná navýšil koeficient je Gigo, nechci ho ale z ničeho vinit, je možné že svůj koeficient už minulý rok nasadil tak vysoko jako je teď, aby byl s odstupem nejvyšší na hokejce. U ostatních turnajů se nic neměnilo.
Největší drzost je obvinění Kooiva, že manipuloval s koeficienty turnajů. Kooivu se stejně jako já nemohl dívat na to co předvádí Gigo na diskuzi, tyto koeficienty pouze zjišťoval abych mohl udělat rozbor koeficientu jednotlivých turnajů na základě skutečných údajů. To co chce Gigo doložit vedení bude jen důkaz o tom, že Kooivu stránku zmíněných turnajů navštívil ve chvíli kdy zjišťoval údaje o turnajích, nekonající se manipulaci doložit samozřejmě nemůže.
K poslednímu bodu, a anketě kdo udělil nejvíc banů. Zřejmě tím myslí mě, ale jak správně poznamenal Vojtma není ban jako ban, ja jsem uděloval bany výhradně za vulgární příspěvky typu "všichni jste zasraný čůráci", nikdy jsem neudělil ban za kritiku mé osoby nebo věcí které jsem pro hokejku udělal.
Někdy se sám sebe ptám proč se na hokejku prostě nevykašlu, nezruším si tým a nepřestanu si kazit náladu lidmi jako je Gigo, zřejmě je to kvůli tomu že ji hraji už od H2 a během tý doby jsem získal na hokejce spoustu přátel, hokejku mám rád a nechci končit jen kvůli Gigovi. Gigo a Hoffi by si měli uvědomit, že tím co předvádí na diskuzi bortí veškeré úsilí které předtím vložili do vývoje hokejky, ničí úsilí jak LadyRudyho a admina, tak ostatních současných a bývalých členů DEVu, že tím škodí hokejce jako takové, na které jim podle jejich slov tolik záleží. Byl bych štástný kdybych nemusel psát tento článek a kdyby na hokejce panovala přátelská atmosféra, okolnosti a jednání pana G. mě ale nutí reagovat aspoň zde, když mi znemožnil se vyjádřit na hokejce.

Na závěr se vyjádřím k Gigovýmu dalšímu příspěvku:

"BAN byl udelen podle pravidel diskuse na Hokejce, chces jeste diskutovat? :-)"

Nikdy předtím za něco podobného nebyl udělen ban a abych řekl pravdu ani moc nechápu smysl tohoto zákazu, kopírování pošty kde členové DEVu vyhrožují manažerům je jedinou obranou proti této s nadsázkou šikaně. (Gigo mě původně chtěl udělit ban za to že jsem napsal do diskuze "Plácáš nesmysly", jeho poštu jsem skopíroval do auditka a ban byl na světě).

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pri vsi ucte Aoki, ja dostal taky a to primo od tebe jednou ban za to ze jsem otevrene kritizoval neco na hokejce. Taky ses tenkrat schoval jen za to ze jsem napasal h***o.

Byt ma reakce tenkrat byla dost impulsivni jsem presvedcen ze trest tenkrat take nebyl primereny.

Aoki řekl(a)...

v tom pripade jsem taky prestrelil, nevim co jsi tenkrat jeste vsechno psal, jestli sem ti dal ban za h***o, tak to bylo pritazeny za vlasy