středa 15. října 2008

Gigo má rád BANány


Velký milovník banánů Gigo mě dnes potěšil. Někdy kolem pátý hodiny odpoledne mi volali z vrátnice zimáku že venku stojí několik desítek kamionů se slovenskýma espézetkama a že přivezli zásilku banánů z Podlavic. Žádné jsem si sice neobjednal, nechtěl jsem ale být nevděčný a tento velkorysý dar od Giga jsem přijal. Banánů bylo tolik, ze se celej muj zimni stadion razem zmenil v obrovskej sklad bananu. Aby meli Kosmonauti opet kde hrat musel jsem z helsinske zoo najmout partu odborniku na konzumaci tohoto ovoce, doufejme ze do zacatku pristi sezony vsechny banany zmizi a ze se na nasem zimaku opet bude moct hrat hokej. V pripade ze mate i vy zajem si na Slovensku objednat zasilku bananu, kontaktujte primo Giga v jeho podlavicke centrale, pripadne navstivte jeho stranky. Jeho banány mohu jen doporucit, jedná se o prvotřídní zboží, jehož trvanlivost je nejméně tři hokejkové týdny.

Žádné komentáře: