pátek 19. června 2009

What the fuck?

Jiný název článku mě v souvislosti s tím co dnes oznámili tvůrci hokejky v "Co je nového" nenapadá. Nezávisle na tom co je vedlo ke zkrácení sezony*, je seriózní podobné zásahy do hry oznamovat s předstihem. Nejen pro mě je velkým zklamáním, že byly zrušeny letní turnaje, které byly připravovány několik měsíců a část z nich byla dokonce již naplánována v kalendáři. Tvůrci hokejky (nebo spíš tvůrce) tímto krokem ukázal, že pohrdá snažením kohokoliv kdo se pokusil oživit hokejku - snažením všech manažerů kteří organizovali letní turnaje a stejně tak členů DEVu, kteří o tomto kroku neměli tušení a pomáhali manažerům naplánovat turnaje.

Nevím jak dlouho ještě budu hokejku hrát, ale byla by škoda přijít o všechny přátele z řad manažerů, jejichž týmy jsem potkával ať už ve finských ligách, mezinárodních pohárech nebo soukromých turnajích. Již nějakou dobu hraji Powerplaymanager , mnozí z vás jej hrají určitě taky, můžeme se pokusit přenést komunitu z hokejky tam, třeba se časem povede zorganizovat např. turnaj kde bysme si mohli proti sobě zahrát. V případě že si mě chcete přidat v ppm do přátel mám tým Eisroboter . Když se mi sejde víc týmů z hokejky zveřejním tady seznam manažerů kteří hrajou ppm abysme se líp našli. Napište svoje ID a název týmu tady do komentářů.

Na závěr chci říct že jsem měl velkou radost když se hokejka před 2,5 rokama vrátila na obrazovky našich počítačů, poslední vývoj a přístup tvůrců mě o to víc zklamal, poslední článek v "Co je nového" je tou poslední kapkou a jsem hodně znechucený (jak by řekl Gigo "Jsem znechutený"), ne kvůli zkrácení sezony, ale především kvůli nepochopitelnému přístupu tvůrců a nevhodnému jednání s manažery.

*Je to jen moje doměnka, ale nejpravděpodbnějším důvodem pro zkrácení ligy je spuštění ostré verze h-manager po prázdninách, tvůrci tímto krokem jen potvrdili že "jim je 2000 českých manažerů doslova u prdele". (cituji slova LR z jeho rozhovoru s několika členy Hokejka týmu)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Já jsem na power taky ALABAMA BOXERS,tam jsem znechutený z poplatků za hru.A tak lepší je dle mě hockeyarena,kde jsem taky ALABAMA BOXERS.S úctou Ben Jones