úterý 9. září 2008

Moje působení v DEVu

Jak již někteří z Vás vědí, před několika dny jsem zhruba po roce ukončil své působení v DEVu. Důvodů je hned několik, tím hlavním je ztráta motivace poté co dosud nebyl realizován žádný z projektů které jsem pro Hokejku vypracovával, odchod mě blízkých členů DEVu jako byli Medvěd a Raili, dále klesající vliv DEVu při vývoji Hokejky, jejíž vedení zpracovává většinu posledních projektů bez účasti DEVu, v neposlední řadě mě zklamalo upřednostnění prvků jako je VIP a zázemí před z mého hlediska důležitějšími prvky jako je rozšířené nastavení taktiky, zavedení přesilovek a před dalšími prvky, které přímo ovlivňují odehrávání zápasů.
Na závěr mého působení v DEVu Vám chci ukázat několik projektů/návrhů které jsem během tohoto roku vypracoval.

Soukromé turnaje

V tomto návrhu jsem vypracoval možnou podobu automatického přihlašování do soukromých turnajů, bez nutnosti se přihlašovat v poště nebo diskuzích, tento návrh by přinesl obrovské zjednodušení také pro pořadatele turnajů, a vyloučil by dvojité přihlášky do turnajů. Jako příklad je zde obrazovka správce turnaje, na které může zařazovat zájemce na seznam účastniků.





Nový infoweb

Dalším mým projektem bylo vypracování nové podoby infowebu, která by nahradila ten současný, již značně přestárlý . Hlavní myšlenkou bylo infoweb zpřehlednit a také zjednodušit pro uživatele, kteří zadávaji články. Na obrázku je úvodní stránka nového infowebu.


3D Stadiony

Posledním projektem, který chci představit je 3D stadión, nebo přesněji jeden z prvních návrhů 3D stadionu. Můj návrh byl inspirován stadióny ve fotbalovém manažeru hattrick, které se nesnaží o realistické kopie stadionu, ale spíše graficky zajímavé a úmyslně nerealistické 3D modely.



(pro zobrazení ve skutečné velikosti klikněte na obrázky)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

mno to by byly dobré návrhy s něma by byla hokejka jeste perfektní